pocetna
onama

Endodoncija (liječenje zuba)

Endodoncija je grana dentalne medicine koja se bavi terapijom patoloških procesa zubne pulpe („živca“).

Endodoncija je svojevrstan mikrokirurški zahvat koji zahtijeva mikronsku preciznost u skučenom i nevidljivom dijelu kao što je unutrašnjost zuba.

Ako vas je ikada zabolio zub, ta bol najvjerojatnije dolazi zbog akutne infekcije zubne pulpe (živca). Najčešći uzrok te infekcije je karijes. Da bi se uspješno izvršilo liječenje potrebno je izvaditi inficiranu pulpu zuba, dobro očistiti kanale korijena zuba u cijeloj dužini i ispuniti taj prostor umjetnim materijalom, koji će onda spriječiti daljnji prodor bakterija iz usne šupljine u organizam.

Da bi se to kvalitetno napravilo potrebna su nam neka suvremena pomagala, barem rendgenska slika i elektronski mjerač dubine kanala, bez kojih je postupak liječenja praktički neizvediv.

No, ne mora uvijek postojati bol kao simptom problema sa zubnom pulpom. I bez boli može postojati infekcija zubne pulpe (živca) koja može uzrokovati kroničnu upalu kosti ispod korijena zuba (granulom). Taj granulom može mirovati ili rasti kroz vrijeme bez nekih većih simptoma, a može se razviti i akutni periapikalni proces, koji se očituje jakim bolovima i na kraju najčešće završava otokom ili fistulom (gnojni prištić ) u projekciji vrha korjena zuba.

Neliječeni zubi, dokazano, mogu uzrokovati probleme sa srcem, bubrezima, zglobovima te mogu uzrokovati djelomično opadanje kose bez nekog jasnog razloga.
Svi ovi problemi se rješavaju isključivo kvalitetnom endodoncijom (liječenjem zuba)!

Postupak liječenja

Sam postupak liječenja već duži niz godina je potpuno bezbolan i pacijenti se osjećaju ugodno tijekom njega,a suvremena dentalna tehnologija dostupna danas osigurava njenu kvalitetu.

Ono uključuje:

Dr Wolf Dental Centar; Ive Andrića 19i 71123 I. Sarajevo; Tel: +387 33 461 848, +387 61 719 556; Email: info@drwolf-dc.com